Vragen over mijn account | Theaterhotel Almelo

Waarom moet ik een account aanmaken om kaarten te kunnen kopen?
Het reserveringssysteem van Theaterhotel Almelo werkt met een inlogsysteem, dat het bestellen sneller en eenvoudiger maakt. Voor ons, maar ook voor u. Hierdoor hoeft u slechts eenmaal bij het aanmaken van uw account uw gegevens in te vullen. Daarbij kunt u al uw toekomstige reserveringen en bestellingen onder elkaar zien. Met uw gegevens kunnen wij u ook snel informeren wanneer er iets wijzigt met betrekking tot de door u gereserveerde voorstellingen.

Hoe log ik in op de website van het theater?
Op elke webpagina van het theater, ziet u rechtsboven een blokje met de tekst Account. Wanneer u hier op klikt, komt u op de inlogpagina waar u aan de linkerkant kunt inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Wanneer u nog geen account heeft, kunt u aan de rechterkant van de pagina een account aanmaken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Op de inlogpagina van de website kunt u in het inlogblok aan de linkerkant klikken op wachtwoord vergeten. Dan wordt u naar een pagina geleid waar u uw bij ons bekende e-mailadres kunt invullen. U krijgt dan een nieuw, tijdelijk, wachtwoord per mail toegestuurd. Met dat wachtwoord kunt u dan inloggen. Wij raden u aan om dit wachtwoord daarna aan te passen naar iets dat veilig is én dat u kunt onthouden.

Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?
Wanneer u ingelogd bent, kunt u via Account (rechtsboven) uw contactgegevens en wachtwoord aanpassen.

Welke gegevens kan ik zelf inzien via mijn account?
Wanneer u ingelogd bent, kunt u via Account (rechtsboven) uw contactgegevens, uw bestellingen, uw voorkeuren met betrekking tot het ontvangen van post en e-mail en de privileges die aan uw account gekoppeld zijn inzien.